Muay thai - trening kopyt :)

Więcej
4 lata 5 miesiąc temu #3276 przez 4rScorpion
Cześć Pagodziaki!
Dawno już się nie odzywałem, pora nadrobić zaległości. Chciałem przedstawić wam nasz fitness który już jakiś czas uskuteczniamy na treningach.
Plusy tego treningu to:
- poprawa szybkości kopnięć
- poprawa techniki a co za tym idzie siły kopnięć
- poprawa ogólnej szybkości poruszania się w czasie walki
- poprawa timingu
- ciekawy i intensywny trening który się nie nudzi
W skrócie kopiemy mocniej, szybciej, i unikamy więcej ciosów :)

Rozgrzewka

1)


2)


3) ćwiczenie wprowadzające


Trening

Zasada jest prosta, na stepach staramy się kicać jak najszybciej się da!

1)


2)


3)


4)


5) Odpoczynek od biegania po sali


6)


7) Jedno z moich ulubionych ćwiczeń


8) Bonus



Za jakiś czas może uda mi się nagrać trening plenerowy który przetestowałem na sobie i mojej grupie w ten wtorek. Zakwasy na nogach mam do dzisiaj co u mnie jest to rzadko spotykane. Tak więc było naprawdę ostro i 30 minut wystarczyło żeby się zmasakrować, ale o tym innym razem :)

Mam nadzieję że powyższy trening wam się spodoba i sami też dodacie jego elementy do treningów które wykonujecie sami poza salą treningową. Gdyby ktoś miał jakieś pytania to śmiało można je zadawać w tym temacie, pozdrawiam!

Proszę Zaloguj , aby dołączyć do konwersacji.

Czas generowania strony: 0.206 s.